Първоначално публикувано от emzo
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Подобрения на Alfa 147 1.9JTD 16V - идеи?
Collapse
X
-
Бях писал например, щото това е първото, което ми дойде на ум, ама явно трябва да издребняваме.
Comment
-
Аз пък съм доволен от BREMBO. Всички дискове са ми BREMBO,предни накладки TRW задни накладки BREMBO. За мен перфектни !Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от agstyles Покажи съобщениеПокрай тази подмяна също разкарване на масления сепаратор да си изхвърля газовете в атмосферата, че влиза баш преди турбото и цапа и без тва яко омазаната геометрия. .
Ако има сепаратор, то неговата функция е да отделя маслото и парите. Маслото по принцип се връща обратно в картера, а парите обратно в смукателния колектор, обикновено и преди него. Ако има сепаратор и ти го РАЗКАРАШ и пуснеш от щуцера преди него някакъв маркуч до някъде, нали се сещаш, че лека полека ще ти изчезва и масълцето от там.Не съм запознат с 1.9 16 и не знам дали има сепаратор. Иначе и да има, и да няма не е нито ефективно, нито разумно да отведеш картерните газове в атмосферата.
1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Малко пояснения:
Взех такива дискове защото ми излизат 90лв/бр.
Накладките ще са Brembo отпред, за отзад чакам да намеря апаратите.
305/330 мм брембо не искам защото зимата със 17-ки не ми се кара мисля че го бях написал, пък си е излишно за едните 170-180 коня дет може би ще изкара колата, също ще се сменя спирачната течност, ще се сменят всички уплътнения О-пръстени, гумички etc по апаратите и маркучите до тях.
Естествено че винаги опира до пари при положение че взимам ~500лв заплата, плащам наем и сметки, няма как да се изръся едно 300-400лв само за апаратите, отделно планки,по-големи джанти (перфектно е просто 17-ки за нашите страхотни пътища) при положение че не ми и трябват такива.
Не знам защо продължавате да мислите че колата ще се прави за една седмица, мисля че написах може да отнеме няколко месеца, парите няма да се дават на веднъж. Идеята на темата беше да си кажете мнението за нещата които смятам да направя, не да ми казвате колко пари ще ми трябват защото мога да я закарам на някой да ми я направи и да хвърля повече пари но не това искам, мен си ме радва да си човъркам по колата, хем ще науча нещо ново...
Не съм сигурен дали е маслен сепаратор просто познат го беше нарекъл така а аз си нямам идея как се казва но влиза един маркуч във него и излиза един влизащ точно след дебитометъра преди турбото.
Comment
-
И все пак, мисля че ще е излишно при мен.
Каква спирачна течност ще препоръчате?
Маркучите има ли смисъл да ги сменям с метална оплетка ?(не съм сигурен за името на български най-вероятно го бъркам - braided се водят на английски)
или просто нови стандартни?
Comment
-
Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщениеКакъв модел джанта не стана ? С какъв диск беше ?
Но джантите опираха в апаратите а не в дисковете.....Last edited by ivo166; d.m.y г., 22:15.
Comment
-
Да ти кажа, нормално е да опират в апаратите, а не в дисковете................
С 305мм, 310мм или 330 мм дискове си бил ?
Не се ли замисляш, че колкото е по-малък радиуса на диска, толкова е по-голям шанса апарата да не опира в джантата ?Mercedes S320 W220
Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++
Comment
-
За 305 не съм сигурен ама за 310 и 330 знам че не пасват 16-ки.
Заслужава ли си ъпгрейда на маркучите, чувал съм че педала става по чувствителен и по прецизен?
Мисля си че при стокови спирачки няма да има голяма разлика и да се налага да издръжат на кой знае какво напрежение че да са нужни.
Comment
-
Comment
Comment